niedziela, 11 października 2015

Od nowa.

Cześć! :)

Wróciłam choć nigdy nie odchodziłam. Nie przestałam pisać dlatego że zawalałam - szło mi bardzo dobrze. Czuję że to nie tak powinno być...Fajnie było jeść to co mi smakuje i niczego sobie nie odmawiać ale jeszcze fajniej jest mieć jakieś zasady i listę dozwolonych produktów.....A że jestem wolnym człowiekiem,to postanowiłam właśnie tak zrobić :) Stworzyłam nowy plan którego będę bardzo pilnować :) Zaczynam od jutra,z wagą 68 kg (schudłam 4,8 kg! :)) a moim celem jest 50 kg

Główną zmianą jest to,że przechodzę na wegetarianizm. Byłam na nim już 0,5 roku ale tak niezupełnie bo nie jadłam mięsa ale za to jadłam zupy na kościach itd....teraz chcę być czysta :)
Jestem bardzo optymistycznie nastawiona bo wreszcie czuję że będę mieć kontrolę nad sobą :)

Więcej informacji o moim planie jest w zakładce "moje zasady" - zapraszam do zapoznania :) 
Do dziewczyn pro-ana - możecie mnie wspierać i komentować moje posty ale nie oczekujcie ode  mnie że będę to odwzajemniać,nie jestem pro-ana i tego nie pochwalam. 

To chyba byłoby tyle,nie ma co więcej pisać a  po prostu zabrać się do pracy! *-* Do jutra! :3



6 komentarzy:

  1. hej :)
    Fajnie, że masz nowy plan. Przynajmniej wiesz czego chcesz bo ja to ostatnio nie mogę się ogarnąć. Napewno uda ci się zejść do 50 kg. Wierze w cb :) Pa :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy wczesniej chyba u Ciebie nie byłam, ale coś czuję, że będę częściej zaglądać, bo fajnie się zapowiada
    Zapraszam również do mnie
    sciskam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że już jesteś. Trzymam kciuki za osiągnięcie celu, jak się postarasz (co obecnie dobrze Ci wychodzi ;)) to nie masz się o co martwić. Tylko bez pośpiechu, a na pewno marzenie się spełni.
    Oo, z wege to mnie zaskoczyłaś, ale w pozytywnym sensie :) Robisz to z powodów etycznych, zdrowotnych, czy masz inną motywację? Nie musisz odpowiadać jeśli nie chcesz, po prostu jestem ciekawa, bo jak może kojarzysz, sama nie jadam mięsa :)
    Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze mieć swoje zasady których będziesz się trzymać
    Trzymaj się cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje fajnego wyniku na wadzę, i oby szybko były kolejne :))

    OdpowiedzUsuń
  6. No to długo ten powrót kurwa nie potrwał xDD
    http://ipr003571ils.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Doberek. Dziękuję za komentarz i życzę miłego dnia! :-)